Gå til innhold

Banebil E30 M3 Turbo + E46 M3 Turbo


Rayman
 Share

Anbefalte innlegg

regnestykke på det hadde vært morro å sett :P

 

20-25k hørtes mye ut :P

 

gikk vell tilogmed i pluss forrige e30meet jeg, men det har mest med at jeg solgte deler for en 6-7k elns da :P

 

 

Det regnestykke er lett :)

 

2500kr i diesel trekkbil

2500kr i E85

1750kr Leige campingvogn 1.person

3000kr Kjøring + camp (E30meet) Kjøring + Camp 3300kr (Gatebil)

1500kr ca mat

10.000 - 12.000kr i dekk

 

Å det blir som regel ikke billigere enn dette, er alltid noe ekstra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen blei GRISEFEIT! :)

 

Takker for det :) ikke helt fornøyd med fargen selv, men overaskende bra med Color dippen! Den ble jo skitten, men ikke mere enn normalt liksom. Å eneste jeg gjorde var å høytrykkspyle bilen å gå over med en fille. Faktisk så var det mindre vann å tørke vekk å lette å tørke av enn en vanlig bil med klarlakk! Så imponert over Color dippen jeg, med glossifier (glansen) gjorde nok at det var glattere overflate enn uten. Nå har jeg startet å rive vekk color dippen å bilen skal strippes ned totalt å få seg skikkelig lakk til E30Meet ;) Skulle bestille med glassfiberdeler hos ACM, men de har så lang leveringstid at det rekker jeg ikke før E30 meet. Tenkte da og bestille dører i glassfiber å ny front å bakfanger, men men var dumt det var 1 måneds produkson..

 

Eneste jeg trenger hjelp til fargevalg! Har tenkt på noe cleant, men føler denne bilen trenger noe mere enn det. Må ha noe som ingen andre har liksom. Må vises igjen at dette er en BANEBIL ;) Tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen gikk det på søndagen, orket ikke ta turen i regnværet som var.

 

Fikk kjørt mye på Søndagen, bilen har ikke gått helt 100% i helga vet ikke hva problemer er, men er som om det mangler 300hk. Mulig det er elektrisk problem, men skal gå over bilens elektrisk nå å få orden på det. + I benken sånt at jeg vet at ting er 100% før E30 meet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk kjørt mye på Søndagen, bilen har ikke gått helt 100% i helga vet ikke hva problemer er, men er som om det mangler 300hk. Mulig det er elektrisk problem, men skal gå over bilens elektrisk nå å få orden på det. + I benken sånt at jeg vet at ting er 100% før E30 meet.

Ja virket som du manglet litt i svingen etter langsletta mot tribunen. Enten så var det altfor godt feste eller mangel av hester, men så ut som bilen gikk bra ellers. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, takk for praten lørdagskvelden, morro og se bilen din i action i helgen.. :) synd med vålersladden da, men gikk jo veldig bra iforhold til hva som kunne skjedd :) syntes faktisk at det var veldig godt grep på banen på lørdag.. Men hørte at bilen din fusket på søndagen når jeg satt og så på, sikkert noen bagateller bare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, takk for praten lørdagskvelden, morro og se bilen din i action i helgen.. :) synd med vålersladden da, men gikk jo veldig bra iforhold til hva som kunne skjedd :) syntes faktisk at det var veldig godt grep på banen på lørdag.. Men hørte at bilen din fusket på søndagen når jeg satt og så på, sikkert noen bagateller bare :)

 

Takk selv :) Dumt med smellen ja, men det gikk nå bra tross alt :) Bilen fjusket hele treffet faktisk fant aldri utav problemet, men lurer på om det er noe elektrisk, for lite strøm/dårligt kontakt på et eller anna.. Bilen skal strippes, lakkes å gås over før E30 meet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Rayman changed the title to Banebil E30 M3 Turbo + E46 M3 Turbo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...