krizz95 Skrevet April 19, 2012 Skrevet April 19, 2012 Skal vi se det jeg kommer på i farta -Ny Farge, røper ikke, men blir en 80-talls -Lexanruter -Bygge om til komplett M3 å DTM vinge -Bygge ut buret til dempertårn -Hydr håndbrekk -CAE Shortshift -Bygge om å flytte torpedovegg lengre bak (skal flytte motor 10-15cm lengre bak, men blir ikke før neste sesong selve flyttingen) -Lage nytt dashbord i glasfiber -Lage avtagbar front -Større intercooler (dahlbeck stilè) -Nytt ledningsnett til hele bilen Har sperra på 7500 MikaelR Slik står den nå Hvordan girkule er dette? skulle likt å hadd en slik!
Rayman Skrevet April 19, 2012 Forfatter Skrevet April 19, 2012 Takker for det oddis! Får til mye rart med sveiseapparat i hus Krizze95: Er bare en pipeforlenger jeg har sveisa på en shortshift stang Har den liggende om du vil kjøpe den
Larsi Skrevet April 22, 2012 Skrevet April 22, 2012 Rått Raymond!!! Ikke ofte og se en slik bensinkjøler i en bil
Rayman Skrevet April 26, 2012 Forfatter Skrevet April 26, 2012 Rått Raymond!!! Ikke ofte og se en slik bensinkjøler i en bil Takker Hehe å det har vært en av de billigere oppgraderingene.. gjør nok nytten den
Larsi Skrevet April 26, 2012 Skrevet April 26, 2012 Ja. Om eg husker rett, så var fuelcellen din sikkert rundt 30-35 grader på rudskogen i fjord. Var det skummet fra den gamle fuelcellen som tettet dysene? Isåfall regner eg med at du har kjøpt en som har skum som tåler E85 nå
Rayman Skrevet April 27, 2012 Forfatter Skrevet April 27, 2012 Ja. Om eg husker rett, så var fuelcellen din sikkert rundt 30-35 grader på rudskogen i fjord. Var det skummet fra den gamle fuelcellen som tettet dysene? Isåfall regner eg med at du har kjøpt en som har skum som tåler E85 nå Fuelen var varm i fjor ja, men ikke farlig varm, er litt fordi nå er det koblet på en fødepumpe som sirkulerer konstant og avgir 200W. Var skummet ja som tetta dysene nye fuelcellen er uten skumm
Rayman Skrevet Mai 28, 2012 Forfatter Skrevet Mai 28, 2012 Mye jobb om dagene, men får gjort litt innimellom alikevell. Clutch å gir montert, har holdt på med ledningsnettet i det siste å det nermer seg endeleg noe. Dashen er flocka ferdig så blir montering av den til helga igjen.
Rayman Skrevet Mai 28, 2012 Forfatter Skrevet Mai 28, 2012 Har fått prøvd ut CAE shifteren også veldig presise girshift og er ikke rare avstand en skal flytte stikka for å skifte gir
SSM Skrevet Mai 29, 2012 Skrevet Mai 29, 2012 Har fått prøvd ut CAE shifteren også veldig presise girshift og er ikke rare avstand en skal flytte stikka for å skifte gir Høres elendig ut, bare gi den til meg!
Kristian H. Foss Skrevet Mai 29, 2012 Skrevet Mai 29, 2012 Looking good! Bruker du Tilton flow control ventil som ppf selger?
Rayman Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Skrevet Mai 29, 2012 Har fått prøvd ut CAE shifteren også veldig presise girshift og er ikke rare avstand en skal flytte stikka for å skifte gir Høres elendig ut, bare gi den til meg! Hehe bare å begynne å spare Looking good! Bruker du Tilton flow control ventil som ppf selger? Har den flow controllen montert ja så blir det litt snillere for drivverket
Kristian H. Foss Skrevet Mai 29, 2012 Skrevet Mai 29, 2012 Har fått prøvd ut CAE shifteren også veldig presise girshift og er ikke rare avstand en skal flytte stikka for å skifte gir Høres elendig ut, bare gi den til meg! Hehe bare å begynne å spare Looking good! Bruker du Tilton flow control ventil som ppf selger? Har den flow controllen montert ja så blir det litt snillere for drivverket Har vurdert den selv, men ikke satt meg inn i hva den gjør og hvordan den virker. Jeg har quatermaster trykkplate.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå