AlXz Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 Har en M52B20 topp liggende jeg ikke har brukt for nå. Den er noe demontert. Se bilder! Denne kommer fra en E39. Km stand er ca 200 000km. Topp Kammer Ventiler Løftere (ligger sammen i en plastpose.., så er vel kast muligens?) Har også dyser og coiler som kan selges. ++
AlXz Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Skrevet Juli 1, 2009 Har bud på 1000,- for topp med kammer. Noe rundt der tenker jeg. Skal ifølge forrige eier virke bra. Ble byttet pga liten toppakningslekkasje, eller den var på vei for å begynne å lekke. Ble testet på verksted, og da ble motor eller topp byttet istede for å bruke denne, for å slippe slipe/planing arbeidet. Dette er info jeg har fått.., tør nesten ikke garantere noe, da jeg helt ærlig egentlig ikke vet noe.. (kun det jeg har blitt fortalt) Men for alldel.., ta gjerne en trykktest evt.. Men 1000kr for topp med kammer, og det som sitter igjen i toppen (ventiler?) er vel ingen upris..
Ellingx3 Skrevet Juli 1, 2009 Skrevet Juli 1, 2009 Frista, men litt kjipt om det skulle vise seg at toppen ikke er heilt tipp "topp" når han først kommer på, er jo snakk om 10 timers arbeid ++
AlXz Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Skrevet Juli 1, 2009 Frista, men litt kjipt om det skulle vise seg at toppen ikke er heilt tipp "topp" når han først kommer på, er jo snakk om 10 timers arbeid ++ Skal etter info jeg har fått ikke være noe problem. Men syns det er kjipt å love folk ting jeg ikke kan bekrefte selv, så da sier jeg det som det er Men trykkteste den kan du jo gjøre..?
Ellingx3 Skrevet Juli 1, 2009 Skrevet Juli 1, 2009 Skal inrømme at jeg ikke er den som har mest greie på dette med motor. Men må du ikke ha toppen montert for å trykkteste den? xD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå