brynjar90 Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 noen som vet hvor du kan få tak i de papirene du må ha for å søke om ombygging av en 2L e36 til en med 3.5 eller 2.5 motor? vil gjerne ha skilter på bilen i ettertid derfor jeg vil søke om det
bjsyse Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 BMW norge leverer ikke ut papirer. Du må sende søknad til biltilsynet om ombygining.
brynjar90 Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Skrevet Mai 12, 2009 snakket med noen på biltilsynet er mulig de er evneveike men de sa jeg måtte gå på nette og finne søknaden der. får å så sende den tilbake til de... men alt jeg fant var ombygging for moped.... noen som vet om hvilken side jeg skal gå på da?
MGR Skrevet Mai 12, 2009 Skrevet Mai 12, 2009 snakket med noen på biltilsynet er mulig de er evneveike men de sa jeg måtte gå på nette og finne søknaden der. får å så sende den tilbake til de... men alt jeg fant var ombygging for moped.... noen som vet om hvilken side jeg skal gå på da? er ikke laget noen skjema for søknad til ombygging for bil av statens vegvesen.. bare til mc. så bare skriv en søknad. med hvilke deler som blir byttet og lignende.. jeg skal gå i gang med det samme selv:)
kentivar Skrevet Oktober 20, 2009 Skrevet Oktober 20, 2009 Når jeg kontaktet BT ang. ombygging så fikk jeg beskjed om og bruke http://www.nsra.no/dokumenter/nsra1.doc dette skjema og sende det til nermeste BT..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå