bimmelim Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 det er bilen til eks-gubben, han har lagt den inn på Finn Det er ikke noe BMW, men en spesiell MB. Verdt en titt.. Det er litt spark til enkelte forum troll. Les de nederste avsnittene. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17350450
wicky124 Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 nais merce..be han senke den litt og få på no større felger
bimmelim Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Skrevet Mai 8, 2009 nais merce..be han senke den litt og få på no større felger Takker fra eieren, ja han hadde store planer for den bilen, men har fått seg en nyere mb, så den er det blitt senkings på.
rolfi Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 Ser ut til å være i veldig fin stand! Savner min 300SE, det var en god bil med akkurat nok krefter til at den føltes helt ok. Komfort i bøtter og spann, støysvak og en drøm å kjøre. Min var dessverre en mandagsbil, med nye feil som kom omtrent annenhver dag. Men allikevel savner jeg den enormt... Hadde jeg vært i markedet for en ny W126, så hadde jeg ikke tvilt på å kjøpt denne! Virker som en veldig god pris, for en god bil. Jeg SKAL uten tvil ha W126 igjen, men ikke nå dessverre... Lykke til med salget! Vil tro den forsvinner fort.
bimmelim Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Skrevet Mai 9, 2009 Ser ut til å være i veldig fin stand! Savner min 300SE, det var en god bil med akkurat nok krefter til at den føltes helt ok.Komfort i bøtter og spann, støysvak og en drøm å kjøre. Min var dessverre en mandagsbil, med nye feil som kom omtrent annenhver dag. Men allikevel savner jeg den enormt... Hadde jeg vært i markedet for en ny W126, så hadde jeg ikke tvilt på å kjøpt denne! Virker som en veldig god pris, for en god bil. Jeg SKAL uten tvil ha W126 igjen, men ikke nå dessverre... Lykke til med salget! Vil tro den forsvinner fort. Ja det er komfort biler til tusen. Stor og god. Men vi begge er vel mer av den rastløse typen, som må bytte biler stort sett 1 gang i året. Så nå prøver han ut en nyere MB.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå