tolla Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Selge min 318iS pga plassmangel... Bilen har rust på jekkfester, innerskjermer, bagasjeluke og noen bobler på skjermen bak... Bilen er tight og fin, finst ikke slark i foringer i og med at det meste er skifta.. Vaier på vippe funksjon på setet er slitt, bilen lekker litt eksos og hardykobling er dårlig... Jeg ga 50k for bilen i 2006, og har bare reparert den... Ikke noe kosmetisk er gjort med den siden eg kjøpte den,.. Pris: 25 000,- Ferdig pruta... http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2153743 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Pen bil, mulig jeg er interessert. bare synd jeg bor litt unna, ellers hadde jeg kommet å sett på den. Du har ikke noe mer bilder av rusten på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tolla Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2009 Pen bil, mulig jeg er interessert. bare synd jeg bor litt unna, ellers hadde jeg kommet å sett på den. Du har ikke noe mer bilder av rusten på den? Takk... Skal se om jeg fåt tid å ta noen bilder idag... Skal i konfirmansjon og sånn idag, så jeg får se hva jeg får tid til... mvh Tor Erik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 har du bilen enda?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tolla Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2009 har du bilen enda?? Ja... Har ikke fått tatt bilder av rusta enda, pga jobb desverre... :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tolla Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tolla Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tolla Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 få ut noen bedre bilder av bilen da : p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tolla Skrevet August 25, 2009 Forfatter Share Skrevet August 25, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 Er fortsatt greit med litt medre bilder. . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 Hva heter fargen på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 Hva heter fargen på bilen? monteral blue Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 forrige gang den var annonsert sto det motor var slitt, er det gjort noe med motoren nå? når er den førstegangs reg i norge? kan du ta bilde av rusten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tolla Skrevet August 25, 2009 Forfatter Share Skrevet August 25, 2009 forrige gang den var annonsert sto det motor var slitt, er det gjort noe med motoren nå? når er den førstegangs reg i norge? kan du ta bilde av rusten? Kjøpte en brukt is motor av "Andy" her på forumet http://bimmers.no/viewtopic.php?t=103645&highlight= Nå går den som ei klokke, men er litt ruskete på tomgang når den er kald?... Skal se hva jeg får gjort... Jobber 14 timers dager nå for tia, + at jeg ikke har internett hjemme enda.. Skal ta med kabel til mobben på jobb imorra Tor Erik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg