Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selger unna et Omnimount veggfeste til flatskjerm som er brukt kun en uke.

Hentet fra Elkjøps nettside: Universal veggfeste for flatskjermer mellom 32" til 50", støtter opptil 56,7 kg.

Nypris på Elkjøp 2995.

Opprinlige prisen gjelder igjen.. 1500kr.. SENDER IKKE...

PM eller SMS 48496868

y0poic8c5a9k011pux22.jpg

Skrevet

Den minste platen som sitter i veggen, må du sku ut skruene for å flytte armen.

Den som sitter bak på tv'n, er skyvbar når du løsner skruene bak

Skrevet

Da ingen var intr i helga går vi opp til 1500kr igjen.. Er ikke dyrt dette da!!! Løp å kjøp... Kan muligens byttes i no intr....

Skrevet

Haha, e ikkje mange som setter opp prisene når folk ikke kjøper ?:P

men vis du sender så e det nok flere kjøpere ;)

Skrevet

Satte ned prisen den helga for jeg trengte egentlig pengene da. Men siden ingen var intr, å jeg ikke er i pengeknipe så satte jeg den opp igjen.. Men kan nå egentlig ligge her å.. :)

Sender ikke stort lengere, siden det er alt for mye useriøse folk ute å går.

Skrevet

Pleier ikke å være noe promblem å sende, vist det er noen som er useriøse så er det som regel de som sender, men sender du med postoppkrav så er det ikke noe å tape for din del. :)

Jeg vil nok anbefale det på det sterkeste, for da dekker du mer enn bare ditt distrikt. :) man gidder ikke kjøre landet rundt for for et slikt oppheng hvor man sparer 1500kr. ;)

Skrevet

Som sagt så er dette ikke noe jeg MÅ selge lenger... Har hatt 4 stk som ikke har hentet pakker som er sendt i postoppkrav... Så syns for min egen del ikke at jeg er urimelig..

Er egentlig litt derfor jeg selger et så å si nytt oppheng for halve prisen også, så folk har mulighet til å ta en "liten" tur og enda spare en del kr..

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Hei

Dersom du skulle gå med på å sende det tar eg det. Bor i Bergen.

Skal muligens østover i begynnelsen av juli så alternativet er å evt møtes da. Skal innom Asker på vei til Tyskland.

Mvh Andre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...