Toastjern Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 Hvordan er det å montere ulike styling kit til preface e30? Har sett på Mtech 1. Men på koed.dk har den utgått. Mtech 2. 1987- og utover? Passer ikke? Rieger GTS. Passer det til preface? Leser at man bruker både deler ifra preface og face til montering. Rieger Infinity. Passer til facelift bare? Breyton kittet koed har synes jeg ser strøkent ut. Men igjen, facelift.' Noen som har erfaringer?
Trond e30 cab Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 Hei tenkte bare jeg skulle dele mine erfaringer her med to av kittene. M-tech 1 kittet har jeg montert på en preface 325 og der bruker du den eksisterende fangeren og klemmer på en måte kittet fast bak det svarte gummien foran og bak. Sideskjørtene må det først borres hull til og skrues fast. Rieger e46 look kittet har jeg på pre-face caben min nå. Tror dette er veldig likt genesis kittet og da burde det passe. Dette bruker den midterste delen av fangeren foran og bak. Du tar dermed av begge sidene og limer fangeren foran og bak oppå disse. Sidene på fangeren skrur du eller limer fast i hjulbuene. beste er å borre hull techtylere og bruke slike plastpugger som låser seg når du presser inn splinten. Da slipper du iallefall metall mot metall so mest sannsynligvis ender med rust. Sideskjørtene limes på med feks tech7 eller sikaflex. Håper dette hjalp deg litt iallefall Mulig du ville bare vite om de passet, men du fikk en liten moneringsanvisning i tillegg hehe!
Toastjern Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Skrevet Mai 10, 2009 Takk for tipsene. Selv om jeg har bestemt at jeg selger denne så fort den er EU-godkjent, træng pæng sjø
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå