ingolfen Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 hey d er så vanskli å finne en e30 i som er tilnermed strøken i norge,så ej lurer på å importere meg en men ej kan ikke tysk .og kan ingen ting om d.så lurer på om d finnes noen firma / privatpersoner som gjør dette helst i møre å romsdal hilsen ronny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Hvor dyrt vil det være å få en E30 325 fra Tyskland skiltet i Norge? La oss si at den går gjennom EU-godkjenning på første forsøk, hvilke avgifter osv kommer i tillegg til bilens pris og frakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingolfen Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2009 har ingen anning,så derfro ej spør etter noen som kan dette;=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Og det er derfor jeg henger meg på tråden din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingolfen Skrevet Mai 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvorsen Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 Dette kan regnes ut på Tollvesenets nettsider: http://www.toll.no/templates_tad/registrationtax.aspx?id=79&epslanguage=NO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirN Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Engangsavgiften er ca 40 tusen på en 325 E30. Det kommer litt an på alderen, men på 87-88mod så er den vel 41-42K. I tilegg kommer mva på kjøpesum og frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Her står det litt om hvordan man importerer en bil selv: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=64622&highlight= Jeg vil anbefale Bilsenteret Stryn v/Ola Flo (Tlf: 91 53 10 61). Han har lang erfaring med import. Faren min har handlet fra Ola ved et par anledninger på slutten av nittitallet, og har bare positive erfaringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå