Richie85 Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 Har et sett med alu lister i bilen og jeg er i grunn veldig lei av fargekombo sort/sølv. Noen som har mørke tre lister m/ratt deksel som er interessert i å bytte ut til alu? ta kontakt på pm el 47855764
Gjest Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 Jeg kan gjerne bytte, men det er coupe.. er vel annereledes der vil jeg tro!
bmwt Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 jeg har også et sett i mørkt tre til sedan,har byttet ut i sølv,men mangler den over cd spilleren. kan få mitt om jeg kan få den delen.
Richie85 Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Skrevet Mai 9, 2009 jeg har også et sett i mørkt tre til sedan,har byttet ut i sølv,men mangler den over cd spilleren. kan få mitt om jeg kan få den delen. Er dette med deksel til rattet også?
Richie85 Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Skrevet Mai 9, 2009 Jeg kan gjerne bytte, men det er coupe.. er vel annereledes der vil jeg tro! Er nok annerledes det ja.. hehe
bmwt Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 nei er nok standard airbag i denne,men har jo alt utenom det til rattet da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå