Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt min førstebil i fjor vinter. Og har nå hatt den i par månder..

Er ganske fornøyd med bilen, angrer ikke på kjøpet i hele tatt..

Er som en drøm å kjøre. ligger godt på vegen :D

Det er en 320i coupe med orginal Aerodynamikk styling, som du ikke ser kvar dag :D

Sportseter med skinn..

Det som er gjordt med bilen er:

# Lakert div

# Nye bliklys rundt

# List på bagasjelokk

# Bakrutesenker

# Løktesenkere

# Proff soting

# Pioneer AVH-P5100DVD

# Bilstein dempere (senking) Blir til salgs.. Ikke et år gammel engang..

Det som skal gjøres:

# M3 speil

# K-sport Senking

# Nye Baklykter

Skriv hva du synest :D:D

cpvcyekb5ozlranbpomz.jpg

xvufxhi3it6ollhi90y8.jpg

epbpue0guer3omo6kd7p.jpg

z1jdz5ncjix5lwmsa6he.jpg

2vsh7rp6amh4g963f77u.jpg

xiggfcm1ln6khjw41d6q.jpg

Skrevet

Ser ut som en flott bil, men vi må få se mer av den. Men du må ikke finne på å bytte ut Bilstein til fordel for K-sport! Synes forresten bilen hadde perfekt høyde :D

Skrevet

Jeg skal bytte ut fordi jeg skal ha justerbart senkesett..

Prøver å få laste opp mer bilder. Men har et problem... Har ganske tregt nett pga. er på sjøen :-/

Skrevet

Fin bil :)

Kan være greit med justerbart senkesett ja.

Jeg blir ikke enig med meg selv om det er finere med M3 speil eller originalt. Og for mitt vedkommende så må jeg ha med autofold og diverse elektronikk.

Bilen min har lik høyde, og det er vel litt for høyt foran - regner med du ser det selv. Men til gjengjeld så er det deilig å komme frem overalt, uten å være livredd for å ta nedi ;-)

Skrevet

Jeg synest at bilen får en helt annen og råare utsene når du får på senking og m3 speil.

Men Justerbar senkesett så kan du ha akkurat som du vill..

Skrevet

Hvis du skal ha justerbart, er det mange som leverer bedre varer enn K-sport gjør, uten at det koster skjorta...

Skrevet

Hvis det er K-sportracing coilover kit du tenker på, må du ta i betraktning at det ikke er TUV-godkjent i følge GS-katalogen. Det blir et problem dersom du skal ha det skrevet inn i vognortet. Jeg hadde heller lagt i 2000 til og kjøpt høydejusterbart fra Spax.

Skrevet

Hvis du har fått katalogen fra GS, finner du det nederst på side 94. Ellers finner du det hvis du søker på nettbutikken til GS. Får ikke til å lage link fra nettsiden :? Er ingen datakonge, akkurat :lol: Det koster egentlig 12500, så det er en god deal.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...