bmwhans Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 Har en e36 325 cab. Nå skjer det PLUTSELIG ingenting når jeg vrir om nøkkelen. Starter på startkabler. Har lada batteriet fullt og skjer ingenting. Får lys på dashbordet når jeg vrir om tenninga men klikker bare når jeg skal starte. Må være noe jordingsfeil? Har rensa og pussa der jordinga fra batteriet går. Starta den med kabler og kjørte. Når jeg stopper og prøver å starte igjen er det helt dødt.. What to do?
Breitling Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 Har du prøvd å bytte batteri?? Høres ut som at batteriet ikke har nok "crank amps" til å drive startmotoren og er derfor den kun vil starte med startkabler tilkoblet. Lån batteriet til en kamerat og skjekk kjapt
stiann Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 når bilen starter med startkabler så er det helt klart batteriet ditt som er defekt
bmwhans Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Skrevet Mai 10, 2009 Jeg prøvde et annet batteri rett etter jeg skrev her og det hjalp! Men takk uansett. Dere hadde jo rett dere å! hehe. Syns det er litt rart at et batteri kan bli ødelagt over natta. Kjørte med den uten trøbbel dagen i forveien...
Bjørn 320 Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 Batteriet er nok kaputt, men det har du vel funne ut no ja. Viss du har lyst å forske litt meir på det, kan du sjekke syrevekta i cellene. Vil tippe at ein av dei er dårleg
bmwhans Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Skrevet Mai 10, 2009 sikkert. Pælmer det satans batteriet. Gidder ikke se mer på den møkka Syns bare det var så rart at det skjedde uten forvarsel... Men det kan vel kortslutte av seg selv..
Bjørn 320 Skrevet Mai 11, 2009 Skrevet Mai 11, 2009 Hender ei celle kortsluttar ja, minkar ein del på spenningen da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå