SeiKo Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Jeg tok ut og åpnet huset til speedometer. Var meningen å bytte ut litt lys og farge der inne, men det virker ikke å være en mulighet da alt henger sammen på en måte som gjør at det må nesten ødelegges for å demonteres. Når jeg satt alt på plass igjen viser det seg at lyset i dasboardet ikke lenger fungerer. Noen som har gjort noe lignenede og fått tilsvarende problem? Alt annet funker. Bare et lite problem med lyset til airbag. Det står på i ca 1 min før det slår seg av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Trenger ikke splitte noe for å bytte ut pærer? Sitter sånne sokkler overallt bak speedoen. Om det er 3-serie du mener da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeiKo Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2009 Ok, men uansett så funker ikke lyset nå. Er det jeg i bunn og grunn trenger hjelp til. Pærene er hel og det er ingen siktinger som er røket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeiKo Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2009 Ingen som har peil på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeiKo Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2009 dashboard-lysproblem løst, men fremdeles holder varsellyset til airbag ut. Lyser i ca 1 min etter oppstart. Noen som har peil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikkemus666 Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 hvordan fikset du det? Har skjedd akkuratt samme dritt på min bil og nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeiKo Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2009 Lyset viste seg å bare være lyspærer som hadde gått. Airbag-lyset har jeg ikke fått gjort noe med enda. Jeg har blitt fortalt at det er en gammel feilkode som ikke har blitt slettet. Må få gjort det på et verksted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå