JIMVP Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 håhå! nå skal jeg teste ferdighetene til e36 folket her inne det gjelder vindusviskerene på min 94 316i m43. som alle vet så har bryteren 3 fungsjoner + manuel visking... når jeg visker med manuel visk (et hakk ned på bryteren) så visker den 3 ganger og spyttspyler litt. og viskerene går ikke helt tilbake.. blir liggende litt oppå ruta.. visker jeg på hakk nr 1 så visker den som om den sto på hakk nr 2.. veldig iriterende feil egentlig.. må koble av kontaktene til vskemotorene for ellers spyler den bare jeg ser litt stykkt på byteren prøvde i dag å bytte viskebryteren men ingen endrig da jeg kjøpte bilen fikk jeg med en såkalt viskermodul.. selgeren mente det var den som var gåen.. men jeg finner ikke den modulen i bilen. har ikke tall på hvor mange ganger jeg har skrudd ut hanskerommet og dekslet under rattstammen for å lete etter den modulen har sett på gs bildeler etter den modulen jeg fikk med bilen..å den skal være en plass på bilen.. slenger med et bilde av modulen så folk ser hva jeg prater om nr 4 på tegningen så da håper jeg noen her kan hjelpe meg ivertfall forklare meg hvor modulen er takker for kloke svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne320 Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 tror d er den som ligger under d svarte høytalerdekselet på førersiden,tar d av løfter vekk litt teppe og ca i clutsh høyde finner du den:)ligger litt knotete te:) bak noen ledninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JIMVP Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2009 åååja.. så den er gjemt bort der ja.. ja da må jeg bare glede meg til det blir govær igenn så jeg kan sjekke der takker for den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JIMVP Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2009 fant og fikk bytta modulen i dag.. da funket alt som det skal må bare si tusen takk for hjelpa "bjarne320" ! så om det er andre som har samme problem med viskerene sine så er løsningen her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crew Tangen Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 flott. har akkurat samme problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå