giraja Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Har en ny M3 fanger som jeg vurderer å selge. Den er lakket i diamantsvart mett. ALDRI montert på bil. Har også ett par nye grøftelys til salgs. send melding på 970 56 713 for bilder. Pris : Bud // Geir-Arne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
giraja Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2009 Her er en link for tåkelysene. De er også helt nye. Aldri montert. http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /33951.jpg // Geir-Arne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyborgRacing Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 begynner med skambud på fangeren jeg da.. 1500.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
giraja Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2009 Hmm.. Litt lite siden den er lakket også. Men har deg i minnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
giraja Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2009 Ingen som er interessert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Hvordan er M3 fangeren, er den helstøpt med leppe, eller er den avtagbar? Orginal? Kjøpt hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
giraja Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2009 Leppa sitter fast den ja. Kjøpte den på realcar for en stund siden. Listene er derimot avtagbare. Lakket i samme farge disse også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monica86 Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 fangern passer rett på el? ikke noe som må gjøres om? har en e36 sedan.. hvordan spredere er fangern beregnet til? runde eller firkantede?? sku likt å se bilde. er det med firkantede "høl" til spredere byr jeg deg 1900 for den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
giraja Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2009 fangern passer rett på el? ikke noe som må gjøres om? har en e36 sedan.. hvordan spredere er fangern beregnet til? runde eller firkantede?? sku likt å se bilde. er det med firkantede "høl" til spredere byr jeg deg 1900 for den Det er firkantede "høl" til sprederne. 1900kr høres ikke dumt ut det nei. Som jeg skrev på det første inlegget, så send gjerne melding til meg, så kan jeg sende mms med bilde av fronten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå