hon Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 1. Matte lykteglass(plastik). Har dere noen trisk for å få disse blamke igjen? Greit å spørre før man prøver ulike ting på måfå. 2. Senking av touring med luftfjering bak. er det mulig ? Evt Hvordan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 1. Det finnes div. produkter på markede spessielt beregnet på dette. Men har ingen erfaring med det... 2. Du kjøper senkefjærer forann og eventuelt kortere dempere, så får du BMW til å justere ned luftfjærene via diagnoseutstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenni Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Hvordan vil bakenden oppføre seg når det er mindre luft ? Uten å vite hvordan systemet er oppbygget, så ser jeg for meg at den blir mykere/vinglete bak siden det ikke er det optimale lufttrykket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roahag Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 har samme utfordringen med mine lykter, skal forsøke bruke samme slipemiddel som man benytter for å fjerne merker og skader i kameralinser til uka... mulig jeg trenger noe med litt mer slipemiddel, men sikkert verdt et forsøk..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå