bobbo91 Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 hei når jeg kjører min e36 316 1994 modell så grår den tom for strøm. det er akkutat som jeg kjører av strømmen ette skyldes vell jordingsfeil????? noen som vet??? forslag til hva som kan gjøres????
Tore Diesel Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 Dersom dynamoen din ikke er i orden, vil den heller ikke lade når du kjører. Du tapper da med andre ord batteriet for mer enn det som kommer inn på det. Dette vil jeg tro er en sannsynlig årsak. Men for ann del, mål spenning mens motor går, før du går til innkjøp av ny dynamo.
mariusea Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 er nok ratt dynamoen din som er gåen da, hadde bilen stått i ro, uten motor på, så hadde det vært jordingsfeil, men når bilen kjøres å tappes for strøm så er det mest sannsynlig dynamoen
bobbo91 Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Skrevet Mai 10, 2009 men det lyser ikke i dasj bordet. å har testet den for ikke lenge siden de fant ingen feil. men fikk høre i farten en gang viss det var joringsfeil så gikk strømmen dit å ikke til batteriet????
Klinz Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 Mål ladinga di du først og konstatere derifra.Resten blir tipping..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå