bmwhans Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Har en Baja Bug 5B Bensinbil jeg vurderer å selge da den ikke blir brukt nok. Den er drøye året gammel og i bra stand. Asfaltdekk sitter på. Det eneste problemet med den er at den må justeres litt mtp bensina. Den går litt urent. Må bruke choken litt. Dette er sikkert en VELDIG enkel sak, men dette har ikke jeg god greie på. Ikke misforstå. Jeg får den til å gå som bare det, men den må justeres litt for å komme ennå mer fra bunn. Er noe med bensinforholdet. Men alt i alt en veldig bra bil! Prisantydning er ca 6000. De koster ca 9-10000 nye. Send PM, mail: volvoiform@hotmail.com eller en sms på 99269524. Liker å ha ting skriftlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2009 fortsatt til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiann Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 legg den ut på finn.no eller radiostyrt.no tror det er lettere og selge der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2009 Ligger på radiostyrt. Skal teste finn også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå