MGR Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 hvor?! litt hastverk! pumpa går ikke, bytta den. og er to kontakter man setter i bensinpumpa, en av de er det spenning på. så trenger og vite hvor sikring og reele sitter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knuttis Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 tror releet sitter foran ved sikringsboksen, er svart og bare halvparten så stort som et vanlig rele. det er sikker fire releer der. gjør hvertfall det på min men det er m3, men er sikkert likt. sikringen finner du vel i instruksjonsboka hvis du har den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2009 reele funker, og det klikker. men har ikke funnet sikring, og står ikke noe om sikringa i haynes boka. men pumpa starter ikke:S og jeg skjønner ikke så masse:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knuttis Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 kan jo måle alle sikringene da, se om noen har ryki. også kanskje sjekke ledningene.. hvis pumpa får strøm i den ene ledningen så mangler du nok minus. sikringen har vel ikke ryki hvis det er strøm på pumpa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2009 men alle ser hele ut:s det som er merkelig. alt tilsier jo at pumpa ikke skal være i orden, men den er akkurat bytta. nei altså. er jo 4 ledninger, men to til hver kontakt, og den ene kontakta er det spenning på, altså både pluss og minus, men den andre er det ingenting på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2009 sku gjerne hatt noen tips! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2009 jeg fant ut at kontaktene ikke var satt ordentlig fast på pumpa. gjorde det.. og kjenner at pumpa "rister" og kjenner på slangene at det går bensin der.. men den gir liksom ikke noe særlig lyd ifra seg, pleier den det? meiner jeg husker det? bilen starter fortsatt ikke:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw e36 325i Skrevet September 24, 2010 Share Skrevet September 24, 2010 har akkurat samme probleme som deg ..funne ut nåkka ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dingo84 Skrevet Oktober 2, 2010 Share Skrevet Oktober 2, 2010 Samme problem her. Bensinpumpa kutta plutselig ut, og får nå ikke start. Den har sluttet å "summe" slik som før. Så jeg skal først teste et nytt rele, deretter sjekke ledningene til pumpa, og deretter bytte pumpa hvis ingenting hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e3679 Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 da er d nok bare å få byttet pumpa hvis dn har sluttet og summe.nettop byttet på min og ble ny bil ijenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå