mY6 Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 Hei, Kjøpte meg en ny frontfanger på GS Bildeler med tåkelys. Min E39 fra '97 er levert originalt uten. Fikk beskjed om at alt jeg trengte for å bygge om fulgte med, det eneste jeg trenger utenom er ny bryter. Kjøpte derfor ny bryter med mulighet for tåkelys fremme. I pakken fra GS fulgte det med 2 kontakter. Disse er av samme type som kjørelysene. Jeg har lett under bilen etter ledige kontakter, men finner ingen av den typen. Fant en kontakt som er samme type som parklysa på bilen. Denne var ledig. Tok en kjapp titt i koblingsskjema i Haynes manualen, og fargekodene på kablene stemmer med fargene for biler levert med originalt tåkelys. Men det skal vel være 2 stk? Ettersom jeg kan se i koblingsskjema er den jeg fant på høyre side av bilen til høyre tåkelys. Hvor er da kontakten for venstre tåkelys gjemt? Har jeg bare fått med feil type kontakter fra GS, eller er det meningen disse skal kobles på en annen måte med kjørelyskontakt? Mvh Christian
mY6 Skrevet Mai 17, 2009 Forfatter Skrevet Mai 17, 2009 Bumer igjen. Virkelig ingen som har gjort dette før?
mudbug Skrevet Mai 18, 2009 Skrevet Mai 18, 2009 Hei! Er det ettermonteringssett som du kjøpte??dvs med kabelssett og alt følger med???
mudbug Skrevet Mai 18, 2009 Skrevet Mai 18, 2009 Du må kode for å virke ifølge BMW EBA. Din email jeg har pdf som kan sende til deg.
mY6 Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Skrevet Mai 18, 2009 Hei!Er det ettermonteringssett som du kjøpte??dvs med kabelssett og alt følger med??? Skulle være komplett ettermonteringssett i følge GS, ja. Problemet er jo bare at jeg ikke finner ut hvor kontaktene for tåkelys sitter. Fant som sagt en kontakt (Se over), som stemmer med fargekodene i Haynes manualen (Koblingsskjema), men kontakten er ikke lik kontakten som fulgte med i ettermonteringssettet. Du må kode for å virke ifølge BMW EBA. Din email jeg har pdf som kan sende til deg. Flott om du kan sende denne på "C punktum Gudbrandsen AT hotmail punktum com"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå