Jan Tore Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 Selger eller bytter catback eksosanlegg nevnte modeller. Eksosanlegget er strøkent. Selges pga. at det ikke passet min sedan. Om du har et originalt catback eksosanlegg til E36 325i Sedan liggende, er jeg også veldig interessert i å bytte, såfremt det er i god stand. Produsert 2/99, så det er relativt nytt til E36 å være. Prisantydning: 3000,- Men kom med bud. Bilde kommer.
Breitling Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 Rart at det ikke skulle passe. Jeg kjøpte samme catback fra Coupe og satt på min sedan, passa som hånd i hanske
Jan Tore Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Skrevet Mai 10, 2009 Sikker på at det ikke var et sedan-anlegg som hadde stått på coupeen? Mulig jeg bare må prøve mer å få det til å passe dog.
Breitling Skrevet Mai 11, 2009 Skrevet Mai 11, 2009 Både sedan og coupé har samme delenummer (18101737491), så er merkelig om det ikke passer. Hvor er det at det ikke passer??
AlXz Skrevet Mai 11, 2009 Skrevet Mai 11, 2009 Sedan / coupe eksosanlegg skal passe omhverandre som Breitling her sier..
Jan Tore Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Skrevet Mai 11, 2009 Ja, ser det er samme varenummer på dem, så jeg må vel bare prøve igjen På bildet av lyddemperen, har jeg kun det venstre festet, og på bildet under, ser dere at det kun er feste på høyre, hvordan skal jeg få festa det da?
Jan Tore Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Skrevet Mai 11, 2009 Anlegget passet forresten Bare festene jeg ikke blir klok på.
Breitling Skrevet Mai 11, 2009 Skrevet Mai 11, 2009 Når du sier festene, tenker du da på del nr 9-10 på bilde nr 1, eller "låseringene" mellom bakpotte og katalysatordelen (der eksospakningene står) ?? Hvis vi tar for oss bilde nr 1, så trenger du 2 stk av følgende deler: nr 7,9 og 10, samt bolter/muttere, for å "henge" opp potta på høyre og venstre side Kanskje litt dårlig forklart, men du skjønner sikkert.
Jan Tore Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Skrevet Mai 11, 2009 Snakker om låsene mellom katalysatordelen og catbackdelen. Jeg har en lås på venstre side på katalysator delen, og en på høyre side på catback delen.
Breitling Skrevet Mai 11, 2009 Skrevet Mai 11, 2009 Snakker om låsene mellom katalysatordelen og catbackdelen.Jeg har en lås på venstre side på katalysator delen, og en på høyre side på catback delen. Ok?? Skal værtfall være 4 totalt....2 på katalysator, og 2 på bakpotte. På katalysator så kan den ene "låsen" tas av pga at det ikke er noe flens, så kan hende at den har falt av på et eller annet tidspunkt. De andre skal ikke falle av pga flensen stopper dem
Jan Tore Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Skrevet Mai 12, 2009 Har nå sveisa ett feste til på eksosanlegget, så der har jeg to nå. Men skal det ene festet bare være løst da, siden det ikke er en flens på det ene røret fra katalysatoren.
Breitling Skrevet Mai 12, 2009 Skrevet Mai 12, 2009 Har nå sveisa ett feste til på eksosanlegget, så der har jeg to nå.Men skal det ene festet bare være løst da, siden det ikke er en flens på det ene røret fra katalysatoren. Ja, stemmer det. Vet ikke hvorfor, men det har sikkert en hensikt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå