Andreas 750iL Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 Noen som vet den beste måten å reparere aluminium felger som er kantkjørt eller skadet på annen måte. Tenker på dype sår i aluminiumen. Felgene skal Pullverlakkeres! Linker?
Dekkbrenneren Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 Sveise dem... pusse fint over... funker fint.... Men alltid litt skummelt å sveise i alu felg da du aldri vet hvordan den vil oppføre seg....
bård Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 Sveise dem... pusse fint over... funker fint.... Men alltid litt skummelt å sveise i alu felg da du aldri vet hvordan den vil oppføre seg.... Vet du hva du driver med, vet du ca hvordan den vil oppføre seg også Er det snakk om små hakk bare så går det fint å sparkle og slipe det jevnt.
Dekkbrenneren Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 åja, men ingen problem igroen å sveisa alu... men sikkert lettere å jør så du saie siden det er så lite hakk:)
H_Vatn Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 Sveise dem... pusse fint over... funker fint.... Men alltid litt skummelt å sveise i alu felg da du aldri vet hvordan den vil oppføre seg.... Vet du hva du driver med, vet du ca hvordan den vil oppføre seg også Er det snakk om små hakk bare så går det fint å sparkle og slipe det jevnt. skal felgene pulverlakkeres så ha jeg ikke villet sparklet da jeg fikk beskjed om at sparklet ikke tålte varmen som felgene blir utsatt for når de blir stekt.. jeg har villet fått noen til og sveisa i det værste også slipt ut sånn at det ser fint og jevnt ut åsså sendt de til pulverlakk.
Holtermann Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 Jeg hadde noen felger som var kantkjørt, brukte "flytende metall" som på sår i felgen. Var litt pussejobb men fungerte greit. Felgene ble pulverlakert og det gikk veldig fint. http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=59114774 Var en sånn jeg brukte.
Andreas 750iL Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Skrevet Mai 11, 2009 Takker for gode tips, har ikke fått igjen felgene fra kalkblåsing enda. Men vist det er store sår i de tenker jeg at jeg får de sveiset. Noen som vet fargekoden på slike Alpina Classic 20" felger? Eller hvem jeg kan spørre om slikt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå