umotorsport Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Ønsker og kjøpe den stussen som sitter i nedre vannslange som temp.giveren sitter i, ønsker også og kjøpe et remhjul til vannpumpen til en 97. 520iA? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Bilde?? Har endel 520 deler liggende her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
umotorsport Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2009 Har ikke bilde av den stussen jeg skulle hatt da dette ikke er org. på bilen min, kan ta bilde av reimhjul viss dette er ønskelig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 Har ikke bilde av den stussen jeg skulle hatt da dette ikke er org. på bilen min, kan ta bilde av reimhjul viss dette er ønskelig? Gjerne bilder ja Så ser jeg om jeg har noe som ligner.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
umotorsport Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2009 Her kommer bilder av reimhjulet. Vanskelig og se på bilde, men hjulet er 12,5cm. 3,5cm. 4,5cm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mai 18, 2009 Share Skrevet Mai 18, 2009 Da har nok ikke jeg, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mai 18, 2009 Share Skrevet Mai 18, 2009 Har reimhjul, Type UCCmotorwerks med ny reim. det er 2 reimhjul. til vannpumpe og servopumpe. Som er litt større og gir mindre motstand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
umotorsport Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2009 pris på dette da azeton? Ser dette er racing komponenter, skulle helst hatt orginalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
umotorsport Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
umotorsport Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2009 noen må da ha liggende noe slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
umotorsport Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå