Joan E36 Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Heisann! Etter mye om og men om jeg skal kjøpe meg M3 motor eller beholde bilen min original, så har jeg kommet frem til å se om det finnes noen "billige" og bra kompressorkit til bilen min. Det er en BMW 320i cab 1997 mod, altså M52 motoren. Lurte da på om noen som visste om noen som selger og kanskje monterer komressor kit til bilen min og hva dette vil koste. Veit ESS er det beste, men er så vanvittig dyrt. Gi gjerne linker til sider dere veit om På forhånd, takk for hjelpen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2009 ESS hadde forresten ikke til E36 i heletatt Noen leverandører i Norge som selger kompressorkit til 320 E36? Har bestemt meg for at jeg skal ha det om det er å få tak i. Men send gjerne noen linker eller si navnet på noen firmaer som selger kompressorer til BMW. ESS har jeg allerede snakket med, og de laget visstnok ikke til E36. Men er det mye vanskeligere å montere et turbokit enn et kompressorkit? Hørt at kompressor er enklere, men jeg har aldri vært borte i å montere noen av de to alternativene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Rotrex kompressor får du til E36.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2009 Finner bare de til M50 motoren og 323 M52? Selger de til 320 M52 også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå