gisse Skrevet Mai 11, 2009 Skrevet Mai 11, 2009 som skrevet trenger jeg det som står over det skal over på en 2.8 liter motor. med vanos. tror det e 95 mod den motoren.
Azeton Skrevet Mai 13, 2009 Skrevet Mai 13, 2009 Har Manifoild jeg.. Hvilken type gjerne trenger du? Gi bud på manifoild og hjerne?
Dirty Skrevet Mai 13, 2009 Skrevet Mai 13, 2009 DANI skrev: jeg har ledningsnett til 2.8 maskin med hjerne. Det har han også. han trenger til b25 vanos slik at man slipper starsperren. han trenger også dette : bankesensor veivtrigger føler vanntemp 2 stk 325 Belg til innsuget kamsensor ( den som sitter oppe med veivhusventilasjonen) og egentlig 325 coiler og topplokk vis det skal passe med kablene. men dette trenger du Egentlig ikke gisse. men vis du skal ha det skikkelig må du ha det også. så se å få skaffet delene så vi kan få satt den inn ps hjernen må være 413 og til insuget . trenger du fuelrail og bensintrykk regulator. bare så du ikke glemmer det
gisse Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Skrevet Mai 15, 2009 kom an nå folkens. trenger delene sårt så kom an brett ut:P
Stian_B Skrevet Mai 26, 2009 Skrevet Mai 26, 2009 Kan skaffe en komplett b25 med elnett osv, så kan du plukke alt du trenger. motor går og alt i orden... gi meg et bud..
gisse Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Skrevet Mai 26, 2009 tviler på at det passer. men om det gjør har jeg lite bruk for hele motoren. men kom me en ca pris
sector59 Skrevet Mai 26, 2009 Skrevet Mai 26, 2009 Jeg har: bankesensor veivtrigger føler vanntemp 2 stk 325 Belg kamsensor 325 coiler Og 325 ledningsnett uten vanos, Men du kan jo evt legge opp 2 ledninger eller f.eks bruke det stikket som går til tankventilasjonen (EMAP) å bytte plass på hjerne stikket
gisse Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Skrevet Juni 2, 2009 bump. har ikke fått tak i noe enda. har slurvet litt med pm. det jeg trenger er . hjerne og lednings nett. b25 vanos slik at man slipper starsperren. trenger også dette : bankesensor veivtrigger føler vanntemp 2 stk 325 Belg til innsuget kamsensor ( den som sitter oppe med veivhusventilasjonen) 325 coiler og topplokk vis det skal passe med kablene. ps hjernen må være 413 og til insuget . trenger jeg fuelrail og bensintrykk regulator. bare så du ikke glemmer det
gisse Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Skrevet Juni 8, 2009 bump starter og haste. gir 5000kr for den personen som har alt dette og kan sende det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå