Solesvik Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Hallo i luken Tenkte jeg skulle lage en tråd hvor vi kan poste spillelister, gode band, diskutere bra kjøremusikk og øredøvende dB låter Et hendig verktøy for å poste spillelister er Spotify som de fleste sikkert har hørt om og allerede har. Men for der som ikke har anskaffet seg dette enda så ligger det en hendig guide her. Da må dere bruke en av disse proxyene som er merket med Great Britain. Jeg kjører ikke så mye for øyeblikket, da jeg fortsatt har et par uker til oppkjøringen. Men spillelister har jeg nok av! Er ganske glad i rock og metal, så her er den største spillelista mi. Stappa full av masse knask og noe tull som mystisk vis har rota seg inn der. http://open.spotify.com/user/joacimhs/p ... bVAiAxU8RG Ikke vær redd for å vise folket hva du liker! Moderatoredit (mAZE): Dette er tulletrådmateriale.. Dessuten er det laget mange slike tråder om dette før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Fant denne i går. Hit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solesvik Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2009 Her har vi en til. Med en del random musikk fra alle slags sjangrer http://open.spotify.com/user/joacimhs/p ... PSyHJ6XFpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solesvik Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2009 ser ut som linkene mine ikke vil, rett og slett Enten det, eller så er spotify på tur for tida Men ikke la det stoppe dere! Jeg vil høre litt techno nå! Bring the thunder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe1234 Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Linken din funker fint her. Super tråd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Funker fint her òg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solesvik Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2009 Okei da, så flott Men ta og legg ut spillelistene deres også da vel? \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ynot Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 for en genial sak! har ikke somlet meg til å lage konto før nå, her var det mye gøy musikk gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg