MonsterE46 Skrevet Mai 11, 2009 Skrevet Mai 11, 2009 Noen som vet om det er noen som kan eller driver med valsing av hjulbuer i Bergen? og gjør skikkelig arbeid? Driver å subber litt bak og kunne tenkt å valse hjulbuene bak om det var noen som drev med slikt i bergen.. Hva må man regne med å betale for slikt? På forhånd takk
D.Toft Skrevet Mai 11, 2009 Skrevet Mai 11, 2009 prøv www.valsespesialisten.no vet at www.astp.no hadde valse og kunne evt gjøre det. send en mail til han å. evt hør med bergen bilelektronikk på midtun.
MonsterE46 Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Skrevet Mai 12, 2009 sendte en mail til de:) Men valsing er ikke noe man trenger å få godkjent sant?
winchester Skrevet Mai 12, 2009 Skrevet Mai 12, 2009 sendte en mail til de:)Men valsing er ikke noe man trenger å få godkjent sant? Stemmer det.
MonsterE46 Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Skrevet Mai 12, 2009 godt å vite:) håper de gjør ett skikkelig arbeid de eg sendte mail til. Men valsing kan det hjelpe på så masse angående subbing? eller må jeg kjøpe bumpstoppere eller stivere fjærer uansett?
MonsterE46 Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Skrevet Mai 13, 2009 www.astp.no driver ikke med valsing, men de hadde utlån av valse.. til 150kr døgnet, ikke gale det:) nå må eg bare finne en som kan dette og har gjort det før..hehe. gidd ikke noe sånn amatør prosjekt, for gla i bilen til det:P hehe
-Marius- Skrevet Mai 13, 2009 Skrevet Mai 13, 2009 Trenger å valse jeg å. fint om du kunne gitt meg besjed hvor du får valset, evt om vi kan få gjort det på samme dag, så kan vi dele på leien.
MonsterE46 Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Skrevet Mai 13, 2009 kan gi deg en lyd om eg får tak i en kar som kan gjøre det.. har noen i familien som kanskje kjenner noen..ska høre med de, men gir deg en lyd eg så kan vi ta begge bilene samme dag og dele leien(selv om det ikke var all verdens) hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå