piggens Skrevet Mai 11, 2009 Skrevet Mai 11, 2009 Hei! Skiftet clutchen på min 1994 e36 318i cab,når jeg parkerer i skråbakke og skal til å sette bilen i fri så må jeg "rykke" den ut av gir for å få den i nøytral+at når jeg står stille så er den avogtil vanskelig å sette i gir,men ikke hver gang! Noen som vet hva dette kan være? er 2 mnd ca siden jeg hadde den inne på verksted og den har vært slik siden omtrent,hvertfall når det gjelder det med at jeg må rykke den ut av gir! Kan dette være en slags garantisak? Mvh Eirik
Bimmerlars Skrevet Mai 11, 2009 Skrevet Mai 11, 2009 Høres ikke ut som clutchen løser ordentlig ut. Hadde tatt med bilen tilbake til verkstedet
Steven Skrevet Mai 11, 2009 Skrevet Mai 11, 2009 De har nok ikke lufta clutchen skikkelig slik at den ikke løser helt fra når du trår inn clutchen. Da vil du ikke alltid få frigjort gira slik at du må dra den ut av gir. Hvordan er clutchen, tar den med en gang du slipper den liksom? Nesten ingen vandring før den tar? Hadde dette på nettopp ser du, da var det bare lufting som måtte til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå