Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt grøftelysene av nå noen uker, og når jeg monterte igjen her om dagen, og skulle teste, så virket de ikke.. Er det noe egen sikring til de? Hvor er den isåfall? Har sjekket pærene, de er hele.. Men ikke målt om det kommer strøm frem..

Skrevet

hmmm... som jeg skrev i sms, så skal det nok ligge ei sikring i nærheten av batteriet ditt ;-) hehe... ellers, må du følge lednignene og se hvor de ender opp hen ;-) hehe

Skrevet

bruker å stå på lokket av sikringsboksen hvilken sikring det er til tåkelyktene.

Har du xenon i tåkelys eller? Sjekk kablene, og isoler skikkelig evt.

Skrevet
bruker å stå på lokket av sikringsboksen hvilken sikring det er til tåkelyktene.

ettermonterte grøftelys ;-) så sikringen er ikke der, så svidt jeg husker fra sistgang jeg rota oppi det motorrommet :-P

Skrevet

ettermonterte grøftelys ;-) så sikringen er ikke der, så svidt jeg husker fra sistgang jeg rota oppi det motorrommet :-P

Men har vel koblet med en sikring en plass uansett? Er greit å ha om noe skulle skje hvertfall ;)

Skrevet

Men har vel koblet med en sikring en plass uansett? Er greit å ha om noe skulle skje hvertfall ;)

derfor jeg skriver at han må se med batteriet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...