crazy2be Skrevet Mai 11, 2009 Skrevet Mai 11, 2009 Tenkte eg kunne legge ut mitt 520 97mod. prosjekt. Ting som er blitt gjort: Neo Design VIP bodykit Carcept Lyktesenkere Angel eyes Klare lykteglass Klare sideblinkers Sotede baklykter Sotede bakruter Bakrute senker M5 bagasjeroms lippe 40-20mm weitec senkefjører Bilstein dempere Stor stereo Neon i bagasjerom Rosa strober i frontlykter Six tone horn "Carbon" brannslukker 4" Utblås "Powerfilter" BMW belteputer framme M-tech belteputer bak Svarte gitter Sorte nyrer Chrom sota ovale grøftelys Sorte nyrer Skal gjøres: Skifte motor/girkasse (kjøpt) Undercar neonkit (Kjøpt) 2stk. Luftinntak panser (Ikke kjøpt) Streamer frontrute (Ikke kjøpt) Fjærbensstag (Kjøpt) Rygge kamera (Kjøpt) M3 Speiler (Kjøpt) Skjerm i baksete (Montert men ikke fungerende) Sportseter (Ikke kjøpt) 19"-20" Felger (På leting) Chrom instrument ringer (Ikke kjøpt) Carbonpanel (Ikke kjøpt) BMW carbon panser emblem (Ikke kjøpt) Shortshift (Kjøpt) M-Tech pedaler (Ikke kjøpt) M-Tech girkule (Ikke kjøpt) M-Tech håndbrekkhåndtak (Ikke kjøpt) Diverse dioder i bagasjerom (Ikke kjøpt) Turbokit fra a-dekk (Kjøpt) 254cc Dyser (Kjøpt) Chip (Ikke kjøpt) Nedsenkt "Catkiller" (Ikke kjøpt. Vurderer og lage alt selv) Sveise igjen nøkkelhullet på bagasjerommet Er sikkert noe eg har glemt. Oppdaterer etterhvert Utgangspunktet. Utgangspunktet. Angeleyes montert pussing skiftet til Weitec senkefjører og Bilstein dempere, lite goen dempere som var der! maskoten Bakfanger test montert framfanger test montert og lykte senkere Stereo annleget begynder og ta form, 2*12" GZ Hydrogen. Helix Competition Monoblokk. Audison 6.9 Forsterker. Focal Polyglass front og baksett. Stinger 800amp batteri. C-quence kondensator. 0,5m strøm/jording kabler. Tilpassing av bakrute senker, måtte få laget hull til antenne Bakrutesenker ferdig Montering av 4" utblås. bemerk deg venstreside av bakfanger som ble knekt, samt 5 festepunkt i de bukkene glapp vekk når bilen ble rygget opp Eksos montert, Legg også merke til at splitterne på bagasjeroms listen er fjernet! Små detaljer stor forskjell!
crazy2be Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Skrevet Mai 11, 2009 etter et uhell på løftebukkene så måtte bakenden plastes ihop igjen nesten fått fangeren ihop igjen Sideskjørt tilpasset bakrutesenker montert fått lakk på skjørtene
crazy2be Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Skrevet Mai 12, 2009 Visst noen har noen bakre innstegslister så vennligst ta kontakt Er også på leting etter 6 stk. dyser i størelse 270-350cc.
crazy2be Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Skrevet Mai 24, 2009 Endelig fått taki og bestilt gitter i 100*30cm. Trodde ikke de skulle være så vanskelig men de var de visst Våre full stopp i bygging noen uker nå siden eg er på sjø
winchester Skrevet Juni 5, 2009 Skrevet Juni 5, 2009 Fin bil, men personlig så liker jeg ikke styling i form av framfanger, bakfanger og sideskjørt på E34/E39. Vet ikke hvorfor, men har noe med at stylingen som oftest er så kantete og skarp i forhold til resten av formene på bilen.
crazy2be Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Skrevet Juni 5, 2009 Jo takk. Men nå er de ikke du som styler bilen da
crazy2be Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Skrevet Juni 8, 2009 Fjernet framfanger skal sette på gitter Midt gitteret på plass Gitter og skiltet på plass Holder på og feste fangeren ijen Synst de vart bra resultat
crazy2be Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Skrevet Juni 14, 2009 Hadde sereoanlegget ute en liten tur Grøftelys montert Nye felger OZ Ceres
crazy2be Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Skrevet Juni 18, 2009 Nettop skiftet 2 Abs sensorer, Feil sletting i progress Skifting av øvre bærebro Gamle bærebroen Ny bro på plass
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå