sammigun Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Egentlig kun kjøpt for motor og gir til en E28, men nå selger jeg den. Noe rust, og meget lite utstyr, har kun el.takluke, men god motor og gir. Bilen er komplett, og MULIG kjørbar, men ikke videre pen. Ser derfor for meg at denne går som delebil/i deler. Bilen er en 1986-modell, og har stått ett par år uten skilt, så den er ikke EU-ok, og det er heller ingen heftelser på denne.... SOLGT Noen bilder..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2009 Det er lov å gi bud, og evt byttehandler er også lov å komme med.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2009 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Mai 16, 2009 Share Skrevet Mai 16, 2009 Det er hydraulisk bremsekraftforsterker på denne? Kunne du tatt noen flere bilder av den? Tenker interiør osv. Hvor er den rustete hen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Mai 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2009 Det er hydraulisk bremsekraftforsterker på denne?Kunne du tatt noen flere bilder av interiør osv? Hvor er den rustete hen? Stemmer, den er hydraulisk. Interiøret er ikke noe å skryte av, blått og grått tøy som er 23 år gammelt, og det er montert setetrekk som jeg aldri har tatt av. Sikkert ikke noe spes å ha, egentlig. Rusta finner man i bunnen av skjermer og dører, i hjulbuene bak, rundt tanklokk og sånn ellers generell lakkrust her og der. Under skal den være forholdsvis bra. Har bytta hjul på den 3-4 ganger, og kan ikke huske at jeg var nervøs eller hørte noen lyder under jekking. Men du må gjerne ringe meg, så kan vi ta en prat om denne.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Mai 17, 2009 Share Skrevet Mai 17, 2009 Ringer i morgen. Har vært mye å gjøre i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Mai 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2009 Bumper denne opp, siste bilen som står igjen her nå. Har ikke plass til den når jeg flytter. Kan ta betaling i spill til Wii eller PS3, BMW modellbiler, og ellers kjekke ting som tar litt mindre plass.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 enda usikkert om den sviver? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2009 Får prøve å taue den igang en av dagene.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2009 3 uker igjen til flytting...... Det er nesten for galt å kaste denne også..... Jeg er ikke så giret på å selge den i deler, men skulle noen ha ønsker, så bør de komme veldig kjapt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Send meg en PM om du får start på bilen lettere å evt hente den da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet August 20, 2009 Forfatter Share Skrevet August 20, 2009 Solgt................ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg