sammigun Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 SOLGT Noen bilder.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 ET har disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alphez Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 For 1500 kan jeg hente i dag Bor selv i arendal. Har du bilde av dem på bilen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2009 ET har disse? Helt standard 5-serie, og da passer dem dårlig på 3-serien... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2009 Har fått bud på 2000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meento Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Har du bilde av skadene etter kantkjøringen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alphez Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Hei, de blir nok litt for store for min del. Jeg var å tok en titt på felgene i går, og kan fortelle dere som lurer at disse felgene ser BETYDELIG bedre ut i virkeligheten enn på bilder. Skaden etter kantkjøring var ikke stor, og felgene så veldig bra ut. Lykke til med salget, veldig fine felger til en billig penge dette her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LowBattery Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Er veldig interesserti disse felgene til min E-39, vet du på sparket hva det koster å sende disse til Bergen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2009 Er veldig interesserti disse felgene til min E-39, vet du på sparket hva det koster å sende disse til Bergen? Skal sjekke... ... felgene ser BETYDELIG bedre ut i virkeligheten enn på bilder. Skaden etter kantkjøring var ikke stor. Veldig fine felger til en billig penge dette her. Takk for omtalen. Var litt vanskelig å få til fine bilder av disse, pga den blanke kanten. Men men.... Felgene er fine å se på, minus den ene som er litt ripete. Skal ta ett bedre bilde av den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 Vet du hva innpresset er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 Byr 2200,- kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
etnekarlsen Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 Eg er veldig lysten på desse felgene dine Hva ligger budet på nå? eg kan by 2.500 vis det er lavere bud for øyeblikket! Kunne godt tenkt meg å verfall hatt dem til neste uke vis du forsatt har dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 ET har disse? Helt standard 5-serie, og da passer dem dårlig på 3-serien... Jo det passer, men må valses. Derfor jeg lurer på imprs. Gidder du å sjekke dette? På "5" serie felger har jeg sett alt fra ET35 til ET15. -Ronny- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2009 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå