NoName Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Er det noen som veit for startsperra ligger henne på E39 ? takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fortauskanten Auto Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Et sted i dashen.. hehe Motorbytte på gang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoName Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2009 eg fant den.. nei, den var gåen faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet Mai 18, 2009 Share Skrevet Mai 18, 2009 hvor fant du startsperren hen jeg får ikke start på bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoName Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2009 du har eit sånn oppbevaringslomme ved fører siden under dashbordet, bak om den stpr den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørner Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 Brodern får ikke start på sin 97' 520. Nytt batteri og startmotoren går som bare hjuling, hører at bensinpumpa starter. Har du nåkka tips i forhold til startsperre problemet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vegard- Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 520 har ikke orginal startsperre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomerikk Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 Alle E 39 har org. startsperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 Men hører du noe fra bensinpumpe så tror jeg ikke det er startsperre, Når strtsperren er gåen er det helt dødt, som å vri på nøkkelen når en med automat står i gir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå