Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åhh :D Nydele!

Hadde det ikkje våre for at eg er student for tida, så hadde eg nok sterkt vurdert å slå til, hadde blitt ein ypparl eg finværsbil 8)

Lykke til med salget! Sjelden bil som fortjene den rette eigaren! :wink:

Skrevet

Åååå, dinna va herli allso..

Hatt ei større garasje skulle jeg kjøpt tvert, men får vell holde med kun 6`ern som sommerbil..

Sikkert en kjempe artig bil ja, lykke til med salget ja..

  • 3 weeks later...
Skrevet

Første mann med 70.000,- får bilen.. Det er så ferdig prutet og latterlig billig. Bilen er vist BT og alt ok, men må ta av turboen for og få skilt. Dette pga at bilen skal være i orginal stand for og bli regnet som bevaringsverdig. Etter dette kan man vise bilen og evt. få godkjent med turboen. Den har bare 15% mer effektøkning enn den ble levert orginal. Dette skal gå fint siden bilen er Godkjent med dette i vognkort og fra Transportstyrelsen i Sverige. Men må være i orginal stand ved første gangs registrering i Norge. Alt av avgifter er betalt og har all dokumentasjon fra bilen ble levert ny.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...