Gå til innhold

Bytte traversforinger E36 Compact

Fortauskanten Auto
 Share

Anbefalte innlegg

Foringene på bilen min (e36 Compact) har gjort sitt. Nå klapper og slår det når jeg kjører over ujevnheter. Trur også at slitasjen i de to foringene bak er ujevn, med det resultat at de er med på å styre bilen.

Hvordan lønner det seg å bytte disse foringene? På e30 vet jeg at boltene som holder foringene går gjennom karosseriet og inn i bilen (Under baksetene). Hvordan er dette på compacten? Må jeg ned med hele traversen bak? Har hørt rykter om hvor jævlige disse er å bytte...

Noen som vet? Foringene er de samme som på Z3...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må sikkert ned med traversen.. om du ikke har bukk da, da kan du jo bare løfte bilen, løsne traversen å kile et brekkjærn i mellom, deretter sage ut foringa med noe lite, luftstikksag eller hva det heter.. dette ble jeg anbefalt å gjøre på min e28 iaff.. veit ikke om det er helt likens på din men..

Gå til innkjøp av powerflex om du skal ha nye foringer, de er enkle å få inn om du gjør det på den måten jeg nevnte ovenfor :)

Har bare hørt dette, har ikke prøvd dette i praksis ennå, så om jeg er på bærtur må du bare se bort ifra dette innlegget :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...