Hidlen Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Oppdateringer er full M styling utvendig, eisenmann 4xø76mm, toning av baklyktene, solfilm( 35% på di 2 fremerste og 20% resten) og M matter inni. Onsdag 27mai får jeg på shadowline og så må det bli noen felger og nye lykter etterhvert da hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hidlen Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2009 hva synes dere om denne felgen til bilen min?19x10 bak og 19x9 framme.. http://www.quality-autoimport.no/storef ... p?pid=3779 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Tror de felgene hadde blitt veldig bra Tøff eksos, sånn skulle jeg o hatt på min E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Meget pen bil! Og en av de få som der jeg synes det var riktig med sota lykter, og de vil bli enda mer riktig når du får shadowline tror jeg. Men baklukespoiler tror jeg hadde gjort seg på denne... Jeg likte også spesieltgodt eksos-stussene! Men er litt usikker på felger med kromkant når du skal ha alt annet svart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PanserRypa Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Pen! Vil se mere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hidlen Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2009 takktakk:) tenkte å få lagt ut lydklipp snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå