S.Hafsmo Skrevet Mai 13, 2009 Skrevet Mai 13, 2009 det er folk på forumet som har gjort denne jobben selv. kom bare ikke på i farten hvem det var. hele kassen min ble byttet i år 2001, og jeg mistenker litt at dette kunne vært problemet. så uvitende verksted folk gjorde en 5k reprasjon til en 50k rep..
Neonz Skrevet Mai 13, 2009 Skrevet Mai 13, 2009 hmm bare ved start ja.. kaldt motor du mener eller når du starter og kjøre frem..oss meg startet det mildt og blei værre å værre.. den vil i revers samtidigt som frem liksom er den ene kulen som hang fast oss meg.. har ikkje peiling på verksted pris.. var ingen verksted som ville ta jobben her i distrikte så jeg måtte gjør det selv.. var ikkje så utroli vanskeli menne oljen va SYKT dyr! kosa 1600 spenn for 5 liter! så det jeg ville gjort viss syntomene er lite di som står på sen svenke guiden var å ringe å sjekke på verksteder.. er lite bra å kjøre med tilfelle ventilhuse ryker! da blir det fort veldi dyrere!
TorErling Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Skrevet Mai 13, 2009 Ja, forsto at ventilhuset kunne ryke til.. Men det føles ut som at det liksom er en bremse som holder igjen bilen de første meterene og som plutslig slipper, føltes det slik med din og?
Neonz Skrevet Mai 13, 2009 Skrevet Mai 13, 2009 nja ikke heilt menne kan vell føles sånt ut.. føltes ut som den måtte over første gir for å kunne gå fint..men kan ver det er noe spess med din bil da
ComfySport Skrevet Mai 14, 2009 Skrevet Mai 14, 2009 Jobben med plastkulene virker en smule avansert samt krever endel tålmodighet. Tror nok jeg hadde hoppet på det Vil kalle meg selv erfaren hobbymekaniker,men hadde tatt med meg en venn med mekkeerfaring. Vet at bl.a. haynes manualene bevisst ikke omhandler automatkasser det er vel en grunn for det skulle jeg tro... Mvh -GV-
TorErling Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Skrevet Mai 14, 2009 nja ikke heilt menne kan vell føles sånt ut.. føltes ut som den måtte over første gir for å kunne gå fint..men kan ver det er noe spess med din bil da Gikk din bakover visst du sto i bakker (i drive)
Neonz Skrevet Mai 15, 2009 Skrevet Mai 15, 2009 nei gjor ikkje det.. menne når jeg sto i N så gikk den bakover
hylle Skrevet Mai 15, 2009 Skrevet Mai 15, 2009 Bygg om til manuell, om du først skal bytte MYE morsommere, og mye kvikkere respons!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå