handsome Skrevet Mai 12, 2009 Skrevet Mai 12, 2009 Hei! Har en E34, som det ikke har vært noe feil med før, men plutselig i går kveld, så var det ikke lys i instrumentene. Det er ikke lys, så jeg ser fart, bensin, turtall og gradene + den skjermen med hvor langt jeg har kjørt.. Når jeg starter bilen, så kommer det lys i den oljesjekk greia i den skjermen, men ikke KM.. Også driver "AirBag" og lyser, men skrur seg av etter 10 - 15 min.. MEN noen ganger så virker lysene, og ALT er som det skal.. Har sjekket sikringene, eneste var sikring 26 (husker ikke hva det stod, stod på tysk[E34 1996 touring]) Byttet denne, men hjalp ikke.. Tok ut instrumentet i stad, og ingen pærer har gått.. Kan det være ett relé? Evt hvilket? Og hvordan finne ut av det? Leste i Haynes boka, at det er ett batteri på instrumentet, kan dette være dødt? Har det noe å si? Takker for tips..
tofter Skrevet Mai 13, 2009 Skrevet Mai 13, 2009 Dårlig kontakt? Vet på forrige bilen min slarka lyset i instrumentet noen ganger, kom tilbake hvis jeg dunka litt over instrumentet. Dette var på en renault vell og merke.. =P
Turbo-Tommy Skrevet Mai 13, 2009 Skrevet Mai 13, 2009 Kan være den dimmebryteren. Var skyld i min instrumentlys svikt. Er en motstand inni der som kan kaputtskie. Men husker ikke om den km-greien fungerte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå