sufii Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Hei, jeg har en Bmw 320 e36 stående. Dette er en 1992 modell av sedan typene (4D). Nå synes jeg at det på tide å få fikset litt på bilen, jeg har ikke planer om å bruke så mye penger på den, så derfor er jeg på utskikk etter brukte deler. Jeg ser etter : - M3 gir kule (alluminium, går greit med vanlig svart også) - M3 dør matter - Cd- spiller ( gjerne en med kul utseende, mørk) - Angel eyes one block - Aluminiums dørpinner - Defa FG- alarm (kan være andre alarmer som også er Forsikrings godkjente, men helst med sentrallås åpner/lukker og fjernkontroll) Har lastet opp noen bilder av de diverse interiør delene så det er bare å se og si ifra og dere har noen av disse delene til salgs. M3 girkule (helst aluminium) Slike dørmatter, mest mulig strøkne Angel eyes blinklys og hovedlys sammen. Slike 4 "dørpinner" . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kennny Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 har orginale hella angeleyes.. men de er uten blinklys:s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sufii Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2009 har orginale hella angeleyes.. men de er uten blinklys:s Hmm, ser egentlig etter one block lykter. Ser så mye kulere ut. Desverre Men takk for at du sa i fra isåfal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siljebmw Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 har angel eyes som på bildet liggende, ubrukte bare testet på bilen. 2300,- + frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 one block ser helt jævlig ut på e36 da. Sorry mac, gå for originale lykter med hvite blinklys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 one block ser helt jævlig ut på e36 da. Sorry mac, gå for originale lykter med hvite blinklys. Enig, oneblock ser helt forferdelig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sufii Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2009 one block ser helt jævlig ut på e36 da. Sorry mac, gå for originale lykter med hvite blinklys. Enig, oneblock ser helt forferdelig ut. mhm, har orginale med hvite blinkers, men ser ikke npe bra ut synes jeg. Har lyst på mørke lykter med angel eyes og mørke blinkers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mai 22, 2009 Share Skrevet Mai 22, 2009 Har et sett liggende.., nesten helt nytt. Men er ikke svart bakgrunn.., sølv el noe.. Bilder kan fikses. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tunamgu Skrevet Mai 22, 2009 Share Skrevet Mai 22, 2009 hva med felger? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=115639 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sufii Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2009 Har et sett liggende.., nesten helt nytt.Men er ikke svart bakgrunn.., sølv el noe.. Bilder kan fikses. fiks noen bilder da, så skal jeg vurdere det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sufii Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2009 hva med felger?http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=115639 Var kule felger, men ikke akuratt det jeg ser etter nå. Men takk for henvendelsen. Setter jeg pris på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sufii Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2009 Ingen som har noen flere deler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå