oxygaxe Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Hei. Ønsker å kjøpe et komplett m20 turbokit, trenger ikke være nytt og ikke dyrt, men turbo og manifoil må være i bra stand. så kom med tilbud dere som har noe slikt liggende eller evt link til nærliggende steder hvor slikt kan skaffes kjapt og billig. Ebay er alternativ, men tror ikke det kommer i tide. komplett motor med kit kan og være et alternativ så lenge det ikke er noe proffbygg(tenker da prismessig) og fungerer ok. så luft deres forslag her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_TIC Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 M20, er det rekkesekser 2,5l? 2.juni skrur jeg av et komplett turbokit fra min 523iA 98mod. Har kun gått 30mil, så er i topp stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 m20 er rekkesekser ja, 12ventiler. Tviler på at et turbokit ifra en 523/m52? passer på en m20. Ikke skyt meg om jeg tar feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oxygaxe Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2009 m52 passer nok ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team_Bmw Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 har ett ubrukt kit liggende, samme som hos a-dekk har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå