Eyystian Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 hei, jeg vil finne lakk kode til en bil som ser ut ca som elemente (det orangsje) på høytaleren på bilde så hvis noen har bilder av noen biler med ca sånn farge og lakk koden til den bilen så hadde det vært fint Mvh Stian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Volvo har en slik farge.. sinnsykt fin! Hvis du bruker denne har du også en skikkelig lakk kode å gå etter i fremtiden ved eventuel skade. Kjipr hvis du bruker custom lakk og må lakkere hele bilen pga en stripe på en skjerm f.eks:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eyystian Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2009 ja det er sant den fargen er sånn jeg er ute etter vil ha en farge ikke alle andre har er det noen som har den lakk koden får da kan jeg få kjøpt den fargen på jobben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Ville heller satset på Ford sin electro orange eller hva de kaller den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Fargen på volvoen heter vel safran om jeg ikke husker feil. Får sikkert lakkoden hos volvo om du spør fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eyystian Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2009 ja hvis jeg ikke finner den i lakk kode boka på jobben (bilxtra) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eyystian Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2009 takk for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 fargen på bildet heter safran pearl og koden er 435. ville ikke brukt denne, da den ikke er orange, men gull/bronse. stikk innom en lakkerer og spør om du kan få lete igjennom fargekartene dems, og se om du finner en fin orange farge, det pleier stort sett ikke å være noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xeont Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Nissan har en veldig kul oransj farge:) syns denne er sykt rå i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Ville heller satset på Ford sin electro orange eller hva de kaller den. ville jeg også.. oransj fargen som er på ford focus st altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Lamborgini orange skjekk den ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Ja du kan jo sjekke prisen på den sammtidig, hørt no rykter om at den er smådyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eyystian Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2009 heheh, skal se en dag da jeg er innom takk for svar likte litt den fagen på nissanen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå