erikmikalson Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Heisann, eg holder nå på med å ska bygge meg nytt anlegg i bilen og har reve ut alt av golv og stoler nå men så veit eg ikkje heilt ka størrelse høytallerar eg har framme der med beina i sidene der og høytallerane som er bak i hattehylla. Og hva kan eg gjør for og få mer luft i bakasjeromme fra inni bilen ? Har hørt eg kan båra opp 2 hull i hattahyllå og setta inn Bass Reflex røyr for og få bedre bass lyd inni bilen i tillegg. Detta er ein BMW E36 318 Sedan 1991 Modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dekkbrenneren Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 d e jo bare å måla... Men e vel 5,25" framme, 4" bag? men ville kjøpt en sånn adapter på bilradiospesialisten så du kan hiva 6*9"... så ville eg drida i å borra i hattahyllå... helle hiva i en heftig kicker, pioneer sub elle någe... det går bra det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erikmikalson Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2009 Tokk og målte bak på høytallerane så bak va det 13cm og 10cm framme så det blir vel 5,25 bak og 4 framme da. Ska bestilla meg FOCAL 09 130VRS 130mm komponentsystem 50/100W Bak og FOCAL 09 100mm komponentsystem 90dB 50/100w Framme og 2 x Hertz Bilsubwoofer 10" (25cm) til og ha og hiva baki. Har ikkje så lyst på 6x9, liker best mellomtone og diskant for seg sjøl av en eller aen grunn Men takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dekkbrenneren Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 hørres gått ud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 www.bimmers.no/viewtopic.php?t=93636 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brynjar90 Skrevet Mai 18, 2009 Share Skrevet Mai 18, 2009 du kan bestille de adapterne fra netonnet.no i stedet for den andre siden. tror den er billigere der.. pluss de har noen helt greie 6x9 der litt biligere enn andre steder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jaws Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 vist du kjøper det komponentsett forran i e36 so er det 5,25" som passer, det har eg monteret før og 4" bak, men 4" bak funker dårlig so eg vil anbefale deg og montere 6*9 bak det funker bra. meir lyd inn i kupeen so kan du evt. legge ned armlenet i bakseten so er det ope rett inn gjennom skiposen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå