Gå til innhold

BMW E36 Sedan 1991 Anlegg


Anbefalte innlegg

Heisann, eg holder nå på med å ska bygge meg nytt anlegg i bilen og har reve ut alt av golv og stoler nå men så veit eg ikkje heilt ka størrelse høytallerar eg har framme der med beina i sidene der og høytallerane som er bak i hattehylla. Og hva kan eg gjør for og få mer luft i bakasjeromme fra inni bilen ? Har hørt eg kan båra opp 2 hull i hattahyllå og setta inn Bass Reflex røyr for og få bedre bass lyd inni bilen i tillegg.

Detta er ein BMW E36 318 Sedan 1991 Modell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tokk og målte bak på høytallerane så bak va det 13cm og 10cm framme så det blir vel 5,25 bak og 4 framme da. Ska bestilla meg FOCAL 09 130VRS 130mm komponentsystem 50/100W Bak og FOCAL 09 100mm komponentsystem 90dB 50/100w Framme og 2 x Hertz Bilsubwoofer 10" (25cm) til og ha og hiva baki. Har ikkje så lyst på 6x9, liker best mellomtone og diskant for seg sjøl av en eller aen grunn :P Men takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

vist du kjøper det komponentsett forran i e36 so er det 5,25" som passer, det har eg monteret før og 4" bak, men 4" bak funker dårlig so eg vil anbefale deg og montere 6*9 bak det funker bra. meir lyd inn i kupeen so kan du evt. legge ned armlenet i bakseten so er det ope rett inn gjennom skiposen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...