528i Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 joda har søkt, har vært borti dette spm før men finner det ikke nå er det noen plasser jeg kan montere giveren til måleren, utenom dær den originale sitter. skal være universal å følgte med adaptere. men ingen passer dær. alle er for stor i forhold til den originale og di har finere gjenger. så noen andre plasser så jeg slipper kjøpe nye adaptere etc? har tempgiver og. men passer heller ikke. så er d andre plasser? er en m30b28 dette:) vet jeg kan montere ved fex oljefilteret, mn må ha adapter elns da og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528i Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2009 ingen som vet? evt hvilken adapter passer i hullet til org oljetrykksmåler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 evt hvilken adapter passer i hullet til org oljetrykksmåler? På M20 er det M12x1.5mm gjenger,sikkert det samme på M30 motorene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
davrin Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Du kan plassere den der giveren til det originale oljelyset er (bak ved toppdekselet ver torpedovegg). Du kan erstatte den eller kjøpe et T- stykket. Det er M12 x 1,5 gjenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå