Gå til innhold

Kjekk82 sine X biler og nåværende biler..


 Share

Anbefalte innlegg

Har tenkt på å kjøpe på eBay jeg også, men får et komplett sett med fjærer og dempere på Koed for ca 9K da :)

Vet du hva demperne heter mer enn bare Bilstein? B6? B8? HD(Heavy Duty) eller Sport/Sprint?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 89
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Eey, vært litt aktivitet her siste stunden alltså:)

Blir litt sånn att jeg er innom alle andres tråder enn min egen;).

Demperne du 635Csi er Bilstein Sportshocks.

Det kjennes iallefall veldig bra ut, bilen er en drøm å kjøre nå med nye understellet, veldig tight og fin.

Ellers så er det H&R fjører med 30 mm senk fremme og bak. Bak er det litt mer klaring nå enn før men ikke sånn det ser dumt ut, passet faktisk litt med tanke på retro looken :).

Gjekk greit å handle fra statene, men jeg var uheldig med fjørene jeg fekk som jeg fekk lovnad fra turnermotorsport att det følgte med nødvendig TUV papir, så når jeg fekk dei så viste det seg att det ikke stemte så i all hast ble det å handle nye fjører fra Tyskland med Tuv. Ble litt peng i fortolling og div, så hadde sikkert lønt seg å handlet med Koed, men men man lærer så lenge man lever:). Nå er det iallefall montert på bilen med god hjelp av 3 gode kamerater og det funker utmerket:).

Ja til deg Wylon, NOO Snakka vi;)... Klar til 02/Classic treffet neste mnd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Takk for det Trollet_ :).

Ja seta er det som står igjen for å få bilen så godt som 100%, blir å prøve å få tatt det skikkelig under kommende vinterlagring da jeg har kjøpt nytt hus med dobbelgarasje som jeg skal overta slutten av oktober :D .

Er ikke råd å gjøre så mye der jeg bor no i leilighet med garasje i kjelleren.

Er på utkikk etter nye strøkne seter, helst M635 seter. Om noen vet om noen så hyl ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen problem å sende dem til overhaling da, slik Simon gjor med sine.

10 laken, nytt skinn å greier. Så slepp du at dem ser like stygge ut etter noen år visst du kjøper brukte seter.

Han jeg kjøpte bilen med trekt også opp sine, dem vart vertfall veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhmm, ja det Larsegutt er også noe jeg har tenkt på.. Får se til jul, nå skal bilen brukes etter for lite kjøretid i fjor:).

Ja behandle dei Trollet_ skal jeg nok ja uansett, får prøve ut det der da. Takk for tipset. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...