Xtrapowerneeded Skrevet Mai 13, 2009 Skrevet Mai 13, 2009 Vurderer å selge min svarte 318i sedan. Bilen har m40b18 motoren og har gått 223000km. Lite tikking til å vere ein m40 (tikker kun litt rett etter oppstart på kald motor). Ellers så ser bilen ganske bra ut, men det er sjølvsagt litt steinsprut her og der. Er jo tross alt ein 18år gammal bil. Bilen skal EU-godkjennast til hausten. Tviler på at den går igjennom uten feil, men skal få tatt ein tilstandsrapport så snart verkstedet har tid. Bilen er original bortstett frå sportsluftfilter (originalt følger med), ei sportspotte av ukjent type og "augelokk". Følger også med ein m-tech frontfanger som er skada (kjøpte den sånn). -Lite rust (sandblåst og lakka litt overflaterust på dører) -2 sett originale 15" bmw alufelgar -Skivebremser bak -El takluke -Lakkert heilt ned -12" Focal sub og Cadence 4kanals forsterkar (uten kasse. under 1 år gammalt, ny pris 3500kr) (Cd spelar følger ikkje med) Kom med bud
Xtrapowerneeded Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Skrevet Mai 14, 2009 Tilstandsrapport tilsvarande EU-kontroll blir tatt i morgon kl 07.30
Xtrapowerneeded Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Skrevet Mai 18, 2009 Pkk tatt og det viser seg at det er litt småfiks på bilen, men ingenting alvorleg. Det som må utbetrast: -Nye linkarmar -Nye bremseskiver framme -Nye bremseklossar framme -Ny simring på kardang -Nytt bremserør bak vs -Stramme handbrekk
Xtrapowerneeded Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Skrevet Mai 18, 2009 Eg har lagt bilen ut på autodb og finn for 30 000,- men er open for bud ettersom det er meir å gjere på den enn eg i utgangspunktet var klar over...
Anbefalte innlegg