AH Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Skrevet Mai 18, 2009 får vel ikke sandblåst den rusta jeg prater om, men kan jo som du sier se hvordan det blir. I døren der tenker du? skal kappe ut rusten der så jeg er sikker på at jeg får med meg alt helvete.
AH Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Skrevet Mai 18, 2009 Jauda Gutter og Jenter =) da har jeg flekket av front & bakfangeren på sleden min Kjører den på sandblåsing imorgen og håper på et bra resultat! Skal bli godt og få kappet vekk hull og sveist inn nye plater i gulvet så den begynner og ligne på en bil igjen =) Er fortsatt på jakt etter dører og styling! Må iallefall bytt HF og HB dør de er ferdig. Slenger ut noen bilder av hvordan bilen ser ut nå jeg:) Spørsmål: Lufte hullene i gulvet i bilen trenger jeg alle de? får lyst og sveise igjen her eg, tviler på at jeg dør av oksigen mangel. Bilde Sjefen hang opp på jobben, Måtte ta det med
pål Skrevet Mai 20, 2009 Skrevet Mai 20, 2009 Tenkte på rusten du har i dørken forran høytaleren. Jeg skar ut og sveiset inn nytt på min. Da jeg hadde rust på samme plass.
AH Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Skrevet Mai 28, 2009 Da har prosjektet mitt stått alene i en garasje noen dager. Sandblåsing vil skje Tirsdag og jeg vil få den igjen ferdig Onsdag! Har mest sansynlig fått tak i 2 nye framdører men skulle hatt 2 nye bak og, så vist det er noen som har er jeg MEGET interessert. Sett på Body kit fra Ebay. Hva sier folk om dette? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=250415477952&ssPageName=ADME:R:RC:MOTORS:1123
SiohZ Skrevet Mai 28, 2009 Skrevet Mai 28, 2009 aldri kjøp styling fra ebay, har opplevd at passformen er helt borte i natten:P d gjelder også lykter! kjøp noe brukt eller fra gs:) lønner seg for og få et perfekt resultat:)
AH Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Skrevet Mai 28, 2009 ingen andre som har kjøpt det kitte der da? som kan gi litt info
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå