EirikL Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 Det går mot demperbytte på ix'en og lurer på om noen kan gi meg gode alternativer til Bilstein, men som ikke koster skjorta. Har fått tilbud på Bilstein B6 med dempergummi og støvhetter til 5100,-. Men lommeboka er ikke helt med riktig ennå, så hadde håpet å finne gode alternativer som var litt rimeligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 sachs dempere er vel også helt ok... ellers har man vel monroe og slikt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 syntes ikke bilstein b6 er så bra. bruker bare bilstein b8.. mye stivere enn b6.. mye tykkere stempler enn koni osv.. kvalitet koster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2009 Demperne trenger ikke være så jævlig stive, siden de skal stå på en "komfortbil". Så lenge de er stivere enn originaldempere, holder det lange baner for meg Har sjekket Sachs, men de var uforholdsmessig dyre i forhold til Bilstein B6... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 Demperne trenger ikke være så jævlig stive, siden de skal stå på en "komfortbil". Så lenge de er stivere enn originaldempere, holder det lange baner for meg Har sjekket Sachs, men de var uforholdsmessig dyre i forhold til Bilstein B6... apex da? eller fk? eller noe slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2009 Det store (og tildels litt latterlige) problemet er at man får tak i dempere bak til ix hos de fleste produsenter, siden bakstillingen er lik en vanlig 325. Men nesten alle har "glemt" å lage dempere fremme. Har kun funnet Sachs og Bilstein som kan levere dempere fremme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 Det store (og tildels litt latterlige) problemet er at man får tak i dempere bak til ix hos de fleste produsenter, siden bakstillingen er lik en vanlig 325. Men nesten alle har "glemt" å lage dempere fremme. Har kun funnet Sachs og Bilstein som kan levere dempere fremme å ja... men er det store forskjeller da? men det går jo an å kanksje bare handle de foran... må man så må man... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2009 Er ikke helt sikker på hva som er den fysiske forskjellen på framdemperne, men alle delekataloger opererer med forskjellige delenummer. Har tenkt tanken å kun kjøpe de fremme, men demperne bak er rimelig dårlige. Så jeg må nok bite i det sure eplet og handle B6. Oljedempere skal jeg hvertfall ikke ha mer på denne bilen. Ligger jo nesten i 45 graders vinkel i krappe svinger. Bakdelen med å ha divanfjæring på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 det er nice hehe... aldri noe som er så gøy som krenging ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå