Gå til innhold

e30 325 karroseri ( sveiset om til e30 m3 ) prosjekt selges.

sh0rty^
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Da jeg lenger ikke har tid til å drive med dette prosjektet så selger jeg det, har dessverre ikke så mange bilder nå. Men ligger noe i prosjekt tråden min som du finner her:

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=6 ... sc&start=0

karroseriet er strippet til beinet, sveiset om med orginale e30 m3 plater fra BMW. Taket er kappet ut men ny takplate følger med, kan eventuelt sveises inn før salg. Helbur er påbegynt og ferdig før karroseriet selges. Dette er laget i henhold til FIA sine regler.

Har masse deler som følger med, av det som er verdt å nevne er jo f.eks

- Komplett orginal e30 m3 frontspoilor med evo leppe, orginale m3 skjørter og orginal e30 m3 bakfanger.

- Bakstilling hvor a-armene er forsterket med firkantrør, sandblåst og lakket opp. Bakstillingen er også bygd om til 5 bolt med ny m3 flens og lager, alt nytt.

- Forstilling er e30 325, med e30 m3 fjærbein også da selvfølgelig 5 bolt.

Her er også bremsene fra e30 m3.

- Det følger også med et anti sway bar set fra ireland engineering ( helt nytt ) til foran og bak

Her ser du bilder av bakstilling og sway bar set :

rpg5ydrtzkc54omjrbm0.jpg

n8tj7c6159zbe601taoi.jpg

Ja, om man er intressert så kan du sende meg nummeret på pm så kan jeg ringe deg, er på nordsjøen atm.

Primessig så er det jo deler for noen kroner her, alt av plater på bilen er selvfølgelig helt nytt, så visst du går å lurer på å bygge om en e30 til m3 så er jo ikke dette så galt utgangspunkt.

Prisen er satt til 45 000, for alt. Tror ikke jeg drømmer da.

Alt kan diskuteres selvfølgelig

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil pris, ny pris er 45000,-

Det følger også med 2 stk ubrukte nye Sparco bøttestoler.

Og jeg nevner igjen komplett m3 orginal styling. Orginal kofferlokk med vinge følger også med.

Alt av plater som er sveiset på er orginale bmw deler. Bakrutekassetten og takkassetten også.

Dette er ikke galt.

Løp å kjøp jenter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tviler jeg dessverre på, buret var et kompromiss for å gjøre det jeg gjorde med gulvet. For å stive opp osv. Dette er og var ment til å være en banebil eller ligende.

Kan muligens være intressert i å selge dette i deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...