Bmw Mathias Posted May 15, 2009 Posted May 15, 2009 Hei ! Eg har tilgang på laser så eg lurte på om eg kunne få tegninger på ein m20 manifold flens. Er det noken som har sånt ? eller kan ta nøyaktige mål ? MVH Mathias
m20b25turbo Posted May 17, 2009 Posted May 17, 2009 skru av eksos manifoilen din og tegn av selv, er sikkert 2 delt, men mål lengden imellom! lag flensen med god tykkelse, slik at du kan plane den etter helsveising for den kan slå seg.
MGR Posted May 18, 2009 Posted May 18, 2009 ville tatt mellom 15-20mm jeg da. org er vel ca 10mm? den slår seg mindre når det er tykkere og da har du mer og plane på.. samt kan kjøre på høyere varme ved sveising, og få en sterkere sveis. men ikke glem og spenn opp ordentlig når du sveiser, da kan du gå ned på tykkelsen også, siden det slår seg mye mindre når det er spent opp bra.
Bmw Mathias Posted May 20, 2009 Author Posted May 20, 2009 Ja, det veit eg. Men 600kr er jo dyrt i forhold til gratis Spurte PPF om tegninger, men dei gav ikkje ut slikt. Så er vel bare til å sette seg ner å måle litt tenker eg...
Guest Posted May 22, 2009 Posted May 22, 2009 Ta en blyant å gnu bly over hele flensen på manifoilen din. så presser du den mot ett ark og VIPS:) så har du en ferdig mal på arket ditt:)
Recommended Posts