djscream Skrevet Mai 16, 2009 Skrevet Mai 16, 2009 m3 speil, vet ikke helt hva det er, men Den ENE er litt flassen i glasset øverst, jeg har ikke bryd meg om det, og vet ikke hva det har kommet av. Selges helst som par, men om det er noen som trenger en av vær så kan jeg dele opp.. Farge er Laguna grønn kom med bud.
bmwkizn Skrevet Mai 16, 2009 Skrevet Mai 16, 2009 Jeg lurer også på om det er varme og/eller el justering på dem?
djscream Skrevet Mai 16, 2009 Forfatter Skrevet Mai 16, 2009 godt spørsmål, de er justerbare elektrisk. Men det varme greiene på speil har jeg aldri vært noe borti før:) hvordan ser jeg det?
Kristian H. Foss Skrevet Mai 16, 2009 Skrevet Mai 16, 2009 Om det er flere ledninger bak glasset, eller inn mot døra... Er det noen sprekker eller knekte deler på speilene?
djscream Skrevet Mai 16, 2009 Forfatter Skrevet Mai 16, 2009 de er ikke ødelagt på noen måter nei det er med ett par ledninger eller no, har ikke studert de, skal sjekke det i morgen tidelig..
djscream Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Skrevet Mai 20, 2009 siden det ble stille hos han med 500,- så står dette åpent igjen.
djscream Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Skrevet Mai 21, 2009 Disse har stått på coupe, usikker på hvordan speil overens er på sedan, touring, limo, min tro var at det var ett fett. Men kan hende jeg tar feil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå